نوشته شده توسط : صحرا

من کنار توام و تو

به جستجوی من از هفت بام فرود می آیی

تو کنار منی و من

به جست و جوی تو از هفت بیشه می گذرم

اگر قرار نبود

آن در گشوده شود

چرا کلیدش را برنداشتند

اگر قرار نبود من میوه بچینم

چرا در باغ

تنهایم گذاشتند

من نیستم در این پیراهن،تویی تو

که فرود آمده ای بر دریاچه و آب را بی تاب کرده ای

تو نیستی در این پیراهن،منم من

که عبور کرده ام از در و ماه را در آب دیده ام





:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
studio_edalat در تاریخ : 1392/7/19/5 - - گفته است :
سلام اسم قشنگی انتخاب کردین...پیروز باشید
مدیریت استودیو


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: